Dít zijn de tien slechtste reclameslogans van 2018
Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Nieuws

Dít zijn de 10 slechtste reclameslogans van 2018

Het is weer zover, tijd om te stemmen op de allerslechtste reclameslogan van het jaar. Eerder vielen ‘Zit je haircut?’ en ‘Van kop tot kont, worst in de mond’ al in de prijzen, maar het kan nog veel erger…

Welke vind jij het slechtste?

Neerlands slechtste bedrijfs- en reclameslogan

Universitair docent Communicatie- en Informatiewetenschappen Christine Liebrecht en journalist Tefke van Dijk begonnen zeven jaar geleden met deze verkiezing. Een deskundige tienkoppige jury heeft van alle ingezonden slogans een selectie van de tien slechtste slogans. Welke zou er dit jaar vandoor gaan met de titel Neerlands slechtste bedrijfs- en reclameslogan?

Oordeel nu zelf

Dit zijn de tien genomineerden van 2018:

  • Ga niet zelf kutte, Bel Ronald Schutte! – Stucadoors/schildersbedrijf Schutte
  • Het Solmar je vakantie zijn – Solmar Tours
  • Let us oystertain you! – Oestercompagnie
  • Met je fiets in de penarie? Bel dan even met Harie … – Fietsenmaker Harrie
  • ’t is VERS(C)HOOR – Verschoor groente- en fruithandel
  • Theo en Peet, voor al u electriciteet – PC van der Peet
  • Voor ieder reetje een Aarts W.C’tje – Aarts Sanitair Service
  • We doen wel vrouwen maar knippen ze niet – Barbier Rogier
  • Wespen horren buiten – Unilux horren
  • Zonder ons gene plons – Ruimdienst Lazeroms

Stemmen op jouw favoriet kan tot en met donderdag 13 december. Op vrijdag 14 december wordt de winnaar bekend gemaakt. Wij zijn benieuwd!

Bron: Sloganverkiezing
Beeld: iStock

 

Ook interessant