Margriet > Nieuws > Dít zijn de 10 slechtste reclameslogans van 2018
Nieuws
Dít zijn de 10 slechtste reclameslogans van 2018
Ellen Smits | 12 december 2018
Het is weer zover, tijd om te stemmen op de allerslechtste reclameslogan van het jaar. Eerder vielen ‘Zit je haircut?’ en ‘Van kop tot kont, worst in de mond’ al in de prijzen, maar het kan nog veel erger…
Welke vind jij het slechtste?
Neerlands slechtste bedrijfs- en reclameslogan
Universitair docent Communicatie- en Informatiewetenschappen Christine Liebrecht en journalist Tefke van Dijk begonnen zeven jaar geleden met deze verkiezing. Een deskundige tienkoppige jury heeft van alle ingezonden slogans een selectie van de tien slechtste slogans. Welke zou er dit jaar vandoor gaan met de titel Neerlands slechtste bedrijfs- en reclameslogan?
Oordeel nu zelf
Dit zijn de tien genomineerden van 2018:
Ga niet zelf kutte, Bel Ronald Schutte! – Stucadoors/schildersbedrijf Schutte
Het Solmar je vakantie zijn – Solmar Tours
Let us oystertain you! – Oestercompagnie
Met je fiets in de penarie? Bel dan even met Harie … – Fietsenmaker Harrie
’t is VERS(C)HOOR – Verschoor groente- en fruithandel
Theo en Peet, voor al u electriciteet – PC van der Peet
Voor ieder reetje een Aarts W.C’tje – Aarts Sanitair Service
We doen wel vrouwen maar knippen ze niet – Barbier Rogier
Wespen horren buiten – Unilux horren
Zonder ons gene plons – Ruimdienst Lazeroms
Stemmen op jouw favoriet kan tot en met donderdag 13 december. Op vrijdag 14 december wordt de winnaar bekend gemaakt. Wij zijn benieuwd!