Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Eten

Thee is hot: varieer met 12 nieuwe smaken!

sdur2fi6j5nn_selected_wide_1200.png

Nu in de schappen bij Albert Heijn: de kwaliteitsthee van Dilmah thee.

Wist je dat na water, thee de meest gedronken drank is ter wereld? En het warme drankje wordt hotter en hotter, niet alleen maar letterlijk. De tijd dat we ‘gewoon’ een kopje Engelse melange drinken lijkt voorbij: overal worden thee-bars geopend, op steeds meer plekken kun je terecht voor de meest luxe high tea’s en theesommeliers geven advies welke theesoort het best past bij de menugang.

Kwaliteitsthee

Het high-end theemerk Dilmah past prima in deze trend. De thee van Dilmah wordt al tijden omarmd door topchefs, culinaire professionals en sterrenrestaurants. Maar ook buiten de horeca hebben we behoefte aan een kopje goede kwaliteitsthee. En dat merkt Dilmah ook op. Goed nieuws: vanaf nu ligt de 100% pure Ceylonthee van dit merk ook in de schappen van Albert Heijn, €2,39 voor 20 zakjes! Je hebt de keuze uit maar liefst twaalf soorten, dus voor iedere theeliefhebber zit er wel iets bij. Onze favorieten? Acai Berry, pomegranate & vanilla, die lichtzoet, zacht maar toch ook pittig is. Ook de Gentle minty green tea is lekker fris, dankzij de blaadjes pepermunt en een vleugje citroengras. We like!

Eerlijk én vers

Theeproducent Merril J. Fernando kwam 25 jaar geleden op het idee om onvermengde thee van hoge kwaliteit, die werd verbouwd in zijn land Sri Lanka, te delen met de rest van de wereld. Dilmah streeft naar eerlijkheid in de theehandel en laat ook de medewerkers en hun familie profiteren van het succes. Via zijn MJF Foundation wordt een groot deel van de winst geïnvesteerd in het welzijn van de Sri Lankaanse bevolking. De thee is vers in folie verpakt, zodat al het goede van de natuur behouden blijft: verse thee is rijker aan natuurlijke antioxidanten. Daarnaast is de thee van Dilmah altijd ‘Single Origin’; de thee is afkomstig uit één land.

Dilmah gelooft in persoonlijkheid, transparantie, authenticiteit, exceptioneel, ambitie en passie. Om deze zes kernwoorden nog meer kracht bij te zetten, heeft het merk zes ambassadeurs uitgekozen die deze representeren. Bekijk ze in dit filmpje.

Winnen!

Wil jij kans maken op een exclusieve tea tasting voor twee personen? Doe dan mee aan de actie op de Facebook-pagina van Dilmah.

Ook interessant