Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Margriet
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Technische vragen

Direct contact met Margriet

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Margriet
Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wat zijn de systeemvereisten om Margriet.nl te kunnen gebruiken?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is: je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 4.1 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

2

Waarom kan ik geen video’s afspelen?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Dit kan verschillende reden hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken op Margriet.nl. Als je de app gebruikt, dan is het belangrijk dat je apparaat waarmee je de app gebruikt up-to-date is naar de laatste versie.

3

De video speelt af met geluid maar zonder beeld, wat nu?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de vorige pagina en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

4

Kan ik de video's bekijken in het buitenland?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Het is helaas niet mogelijk om video’s te bekijken via Margriet.nl in het buitenland.

Direct contact met Margriet
Direct contact met één van onze medewerkers? Bellen met Margriet Bel 088 - 550 01 14 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice