Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Margriet
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Lidmaatschap

Direct contact met Margriet

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Margriet
Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wat is de Margriet Voordeelpas?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Met de Margriet Voordeelpas krijg je het hele jaar door korting bij veel winkels, webshops en op vakanties. Vraag de Margriet Voordeelpas aan!

2

Wanneer krijg ik een nieuwe pas?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Je pas is geldig tot de datum die op de pas staat aangegeven. Wanneer je Margriet Voordeelpas wordt verlengd, dan ontvang je automatisch een nieuwe pas.

3

Hoelang is de Margriet Voordeelpas geldig?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

De Margriet Voordeelpas is een jaar geldig en geldt tot wederopzegging. Je kunt dus het hele jaar door profiteren van alle voordelen. Je ontvangt automatisch een nieuwe pas.

4

Hoe zie ik hoelang mijn pas/lidmaatschap nog geldig is?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Op jouw Margriet Voordeelpas staat naast je naam, klant- en pasnummer ook de geldigheid van je pas aangegeven. Je pas is een jaar geldig en je ontvangt bij verlenging van het abonnement automatisch tijdig een nieuwe pas.

5

Hoe geschiedt de betaling van mijn pas?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Bij het aanvragen van de Margriet Voordeelpas via de website, heb je 2 betaalmogelijkheden, namelijk automatische incasso of iDeal. Bij een eventuele verlenging van je lidmaatschap zal de vervolgtermijn middels een automatische incasso worden gedaan.

6

Hoelang duurt het voordat ik mijn Margriet Voordeelpas ontvang?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

De Margriet Voordeelpas wordt binnen 4-5 weken na afschrijving thuisgestuurd, maar je kunt direct na aanvraag online shoppen. Heb je de pas binnen 4-5 weken nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op de klantenservice.

7

Ik ben mijn Margriet Voordeelpas kwijt en/of mijn pas is beschadigd. Wat nu?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Om korting te krijgen in de fysieke winkels of bij de vele attractieparken, dierentuinen en musea, moet je te allen tijde je Margriet Voordeelpas kunnen tonen. Het is daarom van belang een nieuwe pas aan te vragen via de klantenservice. Wij zijn genoodzaakt hiervoor 5 euro administratiekosten in rekening te brengen. Online shoppen kan ook zonder Voordeelpas.

8

Ik ga verhuizen. Hoe kan ik mijn nieuwe gegevens doorgeven?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Een verhuizing kun je telefonisch doorgeven aan de klantenservice. We ontvangen hierbij graag je oude én nieuwe adresgegevens, aangevuld met je naam, pasnummer, verhuisdatum en eventueel abonnementsnummer.

9

Ik wil de Margriet Voordeelpas graag opzeggen. Hoe werkt dit?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

De Voordeelpas is een jaar geldig. Zes weken voor het verstrijken van deze termijn dien je je opzegging aan ons bekend te maken. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

10

Kan ik een Voordeelpas aanvragen als ik in het buitenland woon?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Nee, helaas kunnen wij geen bestellingen op buitenlandse adressen verwerken.

Direct contact met Margriet
Direct contact met één van onze medewerkers? Bellen met Margriet Bel 088 - 550 01 14 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice