Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Margriet
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Margriet opzeggen

We vinden het jammer dat je overweegt je Margriet abonnement op te zeggen en je wekelijks moment voor jezelf te moeten missen. Het moment waarin je even helemaal niets hoeft en gewoon lekker kunt lezen, wegdromen en inspiratie kunt opdoen, iedere week weer. Wil je toch je Margriet abonnement opzeggen of kunnen we iets anders voor je doen? Laat het ons weten, bel met de Margriet klantenservice. Telefonisch kunnen we je het beste en snelste helpen. Uiteraard ontvang je een telefonische en schriftelijke bevestiging van Margriet.

Direct contact met Margriet

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Margriet
Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Herroepingsrecht

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.

2

Stopt mijn abonnement automatisch?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement per maand opzeggen. Kijk in de welkomstbevestiging of jouw abonnement automatisch stopt of niet.

3

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

4

Ik heb een abonnement aangevraagd en ik wil hier nu toch van afzien, wat moet ik doen?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Je kunt binnen 14 dagen na aanvraag van je abonnement, kosteloos afzien van je aankoop. Neem telefonisch contact met ons op, wij helpen je dan om je abonnement stop te zetten. Bladen die je eventueel al ontvangen hebt, moet je wel betalen.

5

Wat is de opzegtermijn?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Bij automatische verlenging zal je abonnement automatisch omgezet worden in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Dan geldt er een maand opzegtermijn. Indien je besluit op te zeggen binnen een abonnementstermijn zal Sanoma de daarmee gemoeide administratie- en verwerkingskosten (van € 3,50) in rekening brengen. Deze worden verrekend met het reeds betaalde abonnementsgeld.

 

Direct contact met Margriet
Direct contact met één van onze medewerkers? Bellen met Margriet Bel 088 - 550 01 14 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice