Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Margriet
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Margriet.nl

Margriet.nl is hét online platform voor alles wat vrouwen willen weten: persoonlijke verhalen, de laatste nieuwtjes over lekker en gezond leven, praktische tips, recepten, spelletjes en natuurlijk video’s die je niet mag missen.

Direct contact met Margriet

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Margriet
Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Technische vragen

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon
1

Wat zijn de systeemvereisten om Margriet.nl te kunnen gebruiken?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Voor de iPhone is het van belang dat je iOS up-to-date is: je hebt minimaal iOS 8 nodig. Voor Android geldt minimaal 4.1 en hoger. Gebruik de meest recente browser; die werkt het best. Om de website gemakkelijk vaker te bezoeken, raden wij je aan de website te bookmarken.

2

Waarom kan ik geen video’s afspelen?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Dit kan verschillende reden hebben. Het is belangrijk dat je browser up-to-date is. Maak je gebruik van een adblocker? Dan is het niet mogelijk om de video’s te bekijken op Margriet.nl. Als je de app gebruikt, dan is het belangrijk dat je apparaat waarmee je de app gebruikt up-to-date is naar de laatste versie.

3

De video speelt af met geluid maar zonder beeld, wat nu?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Soms hapert de video even. Het helpt dan als je terug gaat naar de vorige pagina en opnieuw op de video klikt. Als je daarna nog steeds geen beeld ziet, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

4

Kan ik de video's bekijken in het buitenland?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Het is helaas niet mogelijk om video’s te bekijken via Margriet.nl in het buitenland.

2

Sanoma Account

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon
1

Hoe maak ik een account aan op Margriet.nl?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Klik rechtsboven op Margriet.nl op het 'S-icoon' en vul je gegevens in. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Met dit account heb je voordelen zoals het meedoen aan exclusieve winacties.

2

Waarom is mijn account ‘powered by Sanoma’?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Margriet is onderdeel van Sanoma. Merken als NU.nl, vtwonen, LINDA. en Fashionchick zijn hier ook onderdeel van. Met je account kun je op alle platformen van Sanoma inloggen en profiteren van voordelen.

3

Als ik inlog via Facebook, worden er dan gegevens tussen Margriet en mijn Facebook account uitgewisseld?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Als je inlogt via Facebook worden je voor- en achternaam en je e-mailadres aan ons doorgegeven. Dit zijn dezelfde gegevens waarmee je een Margriet-account kunt aanmaken. Je Facebookvrienden zien hier uiteraard niets van en we plaatsen nooit iets op je Facebook-timeline.

4

Mijn e-mailadres is al bekend, maar ik heb nog geen account aangemaakt voor Margriet.nl.

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Je hebt dan waarschijnlijk al een account aangemaakt op een ander digitaal merk van Sanoma, bijvoorbeeld op Nu.nl. Ga naar wachtwoord vergeten. Hier ontvang je gegevens om een nieuw wachtwoord in te stellen.

5

Ik heb een account aangemaakt maar geen mail ontvangen, wat nu?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Check even je reclame- of spampostbus, soms komt ‘ie daarin terecht. Zo niet, ga dan terug naar Margriet.nl en vraag of de mail opnieuw verstuurd kan worden. Heb je ‘m eindelijk, klik dan op de link om je aanmelding te bevestigen. Neem anders contact op met de klantenservice.

6

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of mailadres ben vergeten?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Dat gebeurt ons continu. Open Margriet.nl en klik op Inloggen. Daar vind je de link: Wachtwoord vergeten. Hier kun je ook je mailadres checken.

7

Hoe kan ik mijn account beheren?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Om je account te beheren, log je in en klik je op je naam om vervolgens ‘Mijn Profiel’ aan te klikken. Bij ‘Mijn Profiel’ kun je voor- en achternaam wijzigen, net als je e-mailadres en je wachtwoord.

Direct contact met Margriet
Direct contact met één van onze medewerkers? Bellen met Margriet Bel 088 - 550 01 14 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice