Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Klantenservice Margriet

Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Alle klantenservice onderwerpen

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wat is de Margriet Voordeelpas?

Met de Margriet Voordeelpas krijg je het hele jaar door korting bij veel winkels, webshops en op vakanties. Vraag de Margriet Voordeelpas aan!

2

Hoelang is de Margriet Voordeelpas geldig?

De Margriet Voordeelpas is een jaar geldig en geldt tot wederopzegging. Je kunt dus het hele jaar door profiteren van alle voordelen. Je ontvangt automatisch een nieuwe pas.

3

Hoe maak ik een account aan op Margriet.nl?

Klik rechtsboven op Margriet.nl op het 'S-icoon' en vul je gegevens in. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Met dit account heb je voordelen zoals het meedoen aan exclusieve winacties.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice