Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Margriet
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Direct contact met Margriet

Klantenservice Margriet

Bellen met Margriet
Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Margriet header

Alle klantenservice onderwerpen

Top 5 veelgestelde vragen

1

Hoe maak ik een account aan op Margriet.nl?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Klik rechtsboven op Margriet.nl op het 'S-icoon' en vul je gegevens in. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Met dit account heb je voordelen zoals het meedoen aan exclusieve winacties.

2

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

3

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

4

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Je krijgt altijd een welkomstbrief van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbrief via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbrief hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

50% korting op je 2e abonnement

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice