Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Margriet
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Direct contact met Margriet

Klantenservice Margriet

Bellen met Margriet
Bel 088 - 550 01 14
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Margriet header

Alle klantenservice onderwerpen

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op margriet.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

2

Wat houdt de AVG in?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wil je meer weten over je rechten als consument? Dan verwijzen we je door naar het kopje "Privacy" onder "Levering & Privacy".

3

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar automatische incasso, hoe doe ik dat?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Neem telefonisch contact op met de klantenservice en geef je wijzigingen door.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.

Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

 

 

 

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Margriet min icoon
Margriet plus-icoon

Opzeggen? Het makkelijkst is om ons te bellen om op te zeggen, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen.

 

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice